Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

What's wrong with this picture

Αγαπητό Ημερολόγιο,

Θέλω να με σέβονται, θέλω να με εκτιμούν. Θέλω να μου φέρονται σαν ίση. Θέλω να μπορώ να λέω τη γνώμη μου και να την ακούνε, θέλω να σημαίνω κάτι για τους άλλους. Θέλω να είμαι όσο άνθρωπος όσο αυτοί. Θέλω να μη με κρίνουν με βάση τα γενετικά όργανα και το στήθος μου. Θέλω να μη με θεωρούν ηλίθια. Θέλω να με βλέπουν ανταγωνιστικά. Θέλω να με βλέπουν σαν φίλη. Θέλω να με βλέπουν σαν δυνατή προσωπικότητα. Θέλω να με αγαπάνε, θέλω να μου το δείχνουν. Θέλω να ξέρω ότι έχω ένα όνομα, ένα σώμα και μια ψυχή που δεν είναι κατώτερη.

Αγαπητό Ημερολόγιο,

Φοβάμαι. Φοβάμαι όταν βγαίνω στο δρόμο αυτούς που μου φωνάζουν με νόημα, αυτούς που με κοιτάζουν με τις άκρες των ματιών τους. Φοβάμαι γιατί δεν ξέρω ποιοι είναι, αλλά ξέρω τι θέλουν. Αλλά περισσότερο φοβάμαι αυτόν που ξέρω. Φοβάμαι μην τον συναντήσω. Φοβάμαι να πω το όνομά του, μη και το ακούσει και με βρει. Φοβάμαι γιατί ποτέ δεν ήξερα τι έκανα λάθος. Φοβάμαι γιατί ποτέ δε το έμαθα. Φοβάμαι πως το κάνει γιατί είμαι ένα λάθος. Φοβάμαι πως αρχίζω να το πιστεύω...

Αγαπητό Ημερολόγιο,

Βοήθεια.

* * *
Σε όλους αυτούς τους μπάσταρδους που βαράνε κοριτσάκια:
Τιμήστε λίγο τις ψωλές σας για τις οποίες είστε τόσο περήφανοι και βάλτε τα με κάποιον που μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του, και να σας κάνει να νιώσετε όπως εκείνες που χτυπάτε.

5 σχόλια:

  1. Swsta ta les Stulf..an exoun ta ARXIDIA as ta valoun me tous isaksious tous..Alla etsi epivalontai oi adynamoi xaraktires kai oi endomixa GAY...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ θα έλεγα οι ενδόμυχα ζώα, γιατί αν μη τι άλλο, οι γκέυ δεν χτυπάνε γυναίκες. Ίσως καμιά φορά να τις εκτιμούν περισσότερο κι από τους straight.

    Ενώ στα ζώα επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kala tas les Mrs. Stulf,sinfono apolita!autoi pou xtipoun ginekes einai arostoi k kompleksiki!!katadikazo kathe morfis vias pros olous,iparxi kai o dialogos nomizo....!viastes,dolofonoi,eglimaties,klp....oloi gia kremasma!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. a!!!!stulf episis des to video clip ton reamonn-star!!einai gia to thema pou egrapses!!!!asxeto alla ithela na sou to po :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή